خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۱۵۰ پروژه افتتاح شد و امیدواریم در فاز دوم بهره‌برداری‌ها تا ۲۲ بهمن با مدیران توانمند شهرستانی و استانی حداقل دو برابر این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۷۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سیدجمال الدین حسینی، فرماندار شهرستان آبیک در حاشیه بازدید از پروژه های بسیج سازندگی که با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ قنبرلو مسوول حفاظت اطلاعات سپاه استان، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه تاکستان، سرهنگ صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی استان و هیات همراه برگزار شد، گفت: تکلیف ما به عنوان خدمتگزاران دولت این است که بسترها را برای خدمتگزاری آماده بکنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم، دولت مردمی رئیسی بر این مبناست که از ظرفیت‌ها و پتانسیل عظیمی که سپاه دارد و سالیان سال این نهاد انقلابی در کنار نظام، انقلاب و دولت‌های متعدد بوده است بیشترین استفاده و بهره‌برداری را بکند و در واقع این امر تحقق پیدا کرده و سپاه دولت را به ویژه در شهرستان تاکستان به صورت ویژه حمایت می‌کند.

حسینی اظهار کرد: افتتاح ۲۲ مخزن آب و ۱۴۴ کیلومتر بحث انتقال آب بیانگر وسعت و عظمت خدمات قرارگاه امام حسن( ع) در این زمینه در شهرستان تاکستان است و اجرای این پروژه‌ها که حلاوت و شیرینی آن به کام مردم منطقه است عزیز و تشکر از خدمتگزارانی که کار را مدیریت می‌کنند وظیفه ماست و باید این بسترها را برای پتانسیل‌ها و بازوان اصلی نظام فراهم کنیم.

فرماندار تاکستان در پایان تصریح کرد: در شش ماهه اول ۱۵۰ پروژه را افتتاح کردیم و امیدواریم در فاز دوم بهره‌برداری‌ها تا ۲۲ بهمن با مدیران توانمند شهرستانی و استانی حداقل دو برابر این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

در ادامه این مراسم، لیلا غریب مدیر کل امور روستایی استانداری قزوین در حاشیه بازدید از پروژه‌های بسیج سازندگی در شهرستان تاکستان که با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ قنبرلو مسوول حفاظت اطلاعات سپاه استان و هیات همراه برگزار شد، گفت: ما به عنوان خادم امور روستایی در دفتر روستایی استانداری سعی می‌کنیم که جهادی کار کنیم و در این راه از کسانی که به صورت جهادی کار و همچنین جوانانی که دوست دارند در این زمینه فعالیت بکنند، حمایت می نماییم.

وی اظهار کرد: سخت‌ترین کارها به جهادگران، بسیج سازندگی و سپاه واگذار و به بهترین شکل انجام می‌شود؛ کما اینکه از سال‌های گذشته تعداد زیادی از پروژه‌های جهاد آبرسانی به بسیج سازندگی واگذار شده و اکنون در بحث پیشرفت پروژه‌ها در کشور جزو رتبه‌های بالا هستیم و اگرچه در این مسیر مسایل و مشکلاتی هست؛ اما سعی کردیم تا با برگزاری جلساتی مشکلات پیش روی را حل و زودتر این پروژه‌ها را به سرمقصد برسانیم.

این مسوول در پایان از همه کسانی که در این زمینه فعالیت و تلاش می‌کنند؛ چه در زمینه راه، آب و چه در زمینه مسایل اجتماعی و فرهنگی تا عمران و آبادی بیشتری به روستاها بیاورند؛ بدون آنکه دیده و یا حتی اسمی از آنها برده شود، تشکر کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار